onsdag 21. oktober 2015

En forsmak på jula

Hei. I dag har jeg laget en pl-side med varer selvfølgelig i fra scrapomania.no. Jeg har brukt en mix av ferdige pl-kort og noen kort som jeg har laget selv av resteark fra Maja design sin Vintage frost basic serie.. Pl er en fin måte og bruke opp rester på, eller hele vanlige scrappe ark:-)


Denne gangen har jeg laget en pl med forsmak til julestria:-) 
Dette er bilder fra julaften 2007 
Vi valgte og korte ned ventetiden til pakkene med å pynte pepperkakehus. 
Det var kjempe kjekt både for liten og stor, 
også blir ikke husa nedstøva før de skal spises:-)




Litt bling gjør seg alltid på en pl side. Jeg bare elsker bling og enamel dots :-)


Sløyfen her har fått litt stickles glitter på seg


Er ikke nødvendig og hive avklippet når de er så dekorative:-) 
Har sutte de på 3D puter for å gi litt ekstra effekt.

På denne pl siden har jeg brukt:


Håper du får tid til å scrappe litt jul du også. Jeg har mange julebilder fra tidliger år som skulle hvert i album snart, og flere blir det:-) Til vi sees igjen ta vare på deg og dine:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar