torsdag 10. september 2015

Skøyte

I dag vil jeg gjerne vise dere min vinterinspirerte skøyte. Denne er bygget opp av kartong og skøyten har jeg tegnet selv. Jeg har brukt nydelig mønsterark fra Maja design - vintage frost 11th of december. Dette har jeg brukt både for og bakside av og mikset litt på skøyten. På selve "skøytebladet" har jeg brukt glitterark fra American crafts - pow. For å kunne lage effekten med skolisser har jeg brukt eyelets som jeg har tredd silkebånd gjennom. 







Jeg har pyntet med blomster fra diverse blomster fra blant annet Papirdesign. Alle blomstrene har fått seg ett fint glitterstrøk fra Zig - glitter markers. Har også brukt de nydelige Snøblomstrene fra Joy! som er festet på baksiden av skøyten.



Håper dere likte prosjektet mitt :) Det er plass til å kunne putte noe oppi skøyten om man har ønske om å bruke den til å gi bort noe i :) Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar