fredag 18. september 2015

Julekort

Er du i gang med julekort?  Det er jeg. Jeg elsker å begynne tidlig, så kan jeg kose meg med å lage julekort til mange :-)
Dette kortet laget jeg på treff for et par uker siden.
Mønsterpapiret på kortet, er fra en papirblokk fra Joy. Titt innom butikken på Moa, så finner du den der :)
Jeg har også brukt Zig glitter marker -clear,  på snøen og treet for at det skulle få et frostet preg.
Jeg brukte en dies til å stanse ut "god jul". I butikken finner du et godt utvalg dieser med forskjellige ord og tekster. Jeg brukte snow marker for å lage snø på teksten.


Alt av pynt har jeg funnet hos Scrapomania.  Ta deg en tur innom nettbutikken eller fysisk butikk på Moa - nå renner det inn med nyheter!

1 kommentar:

  1. Nydelig kort :) Men hva heter diesen ? Hvem har produsert den ? Prøver å se på det som ligger i nettbutikk og det du har på her, men klarer ikke helt å se det :)

    SvarSlett