onsdag 26. august 2015

Syngende middag

I fjor hadde jeg og min kjære og langweekend til Amsterdam. I den forbindelse var vi ute og spiste på en italiensk syngende restaurant. Bilda ble ikke så klare da det var noe romantisk belysning i lokalet, men jeg ville absolutt ta vare på minnene fra kvelden. Jeg har tatt utgangspunkt i august kittet fra Scrapomania og brukt noen herlige dies fra sizzix. Dette er en pakke med 6 forskjellige dies, som man kan mixe og matche med. Just love it:-)

Dies fra Sizzix
Stemningsfulle bilder.

 Her kommer noen bilder om hvordan du kan mixe og matche diesen i pakken. 
Denne blir garantert brukt flere ganger:-)








 Også litt detalj bilder til slutt:-)




Her står note taggen delvis nedi og utapå lommen.
Det var det jeg hadde for denne gang. Vi sees igjen neste onsdag:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar