tirsdag 4. august 2015

Enkelt kort med sjokolade i

Hei alle sammen...

I dag har jeg lyst å vise dere et helt enkelt kort, limt over en liten "eske" med sjokolade i.. Dvs jeg har laget en liten Premiumsjokoladeskjuler og så har jeg laget et helt enkelt kort til som er sammen med "esken"
 
Jeg har brukt papir fra Prima sin Cartographer kolleksjon... og jeg hadde ønske om at dette skulle minne om en natthimmel..

 
Inni kortet hadde jeg et stort ønske om å bruke denne diesen her fra Spellbinders, men siden jeg dessverre ikke hadde den (spørst om den må bli med hjem fra butikken på torsdag når jeg skal holde kurs der) så gikk jeg for en annen spellbinders..

 
Den herlige månene og stjernene fra Tim Holtz sin fantastiske dies har jeg stanset ut av hvit bazzil, og så tatt på tynt tynt lag med glitter..  Videre har jeg limt noen rett på ark og så brukt to forskjellige høyder med 3D puter for en mer gøy effekt..

 
Så der har du det, et supert enkelt kort (med sjokolade i).. laget med kun ett ark mønsterpapir og ett ark bazzill (+ bittelitt glitterlim da)
 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar