lørdag 11. juli 2015

Sommer innspirerte PL-Sider

Hei. I dag er jeg så heldige å få ha mitt første offisielle DT-innlegg her på scrapomania. Det er en stor ære og få være med i denne flotte gjengen. 
For litt siden holdt jeg kurs på scrapomania i Nybegynner-PL. Så i dag tenkte jeg å vise frem det jeg selv fikk lagd på dette kurset. 
Sommerminne.
elsker å leke meg med pakker med alt mulig oppi. Også er det så dekorativt.

Die-cuts er kjekt å leke seg med. Bruk dobbelsidig teip, stifter eller symaskin til å holde de sammen Også gjør det seg så fint på 3D.puter



Litt Washitape gjør alltid susen :-)

Neste side er en "minne" side om danmark. Denne gjorde jeg ferdig hjemme.

De vakre hjertene fra heidi swapp er bare helt Nydelige. Og gjør seg godt sammen med glitter reinforcements

Gullpynten er også fra heidi swapp sin kolleksjon.
 Det var alt jeg hadde denne gang. Ha en fortsatt fin sommertid :-) Klem fra DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar