torsdag 30. juli 2015

Campingvogn

Siden det nå er sommer og campingsesongen virkelig er i gang, tenkte jeg at det passet bra å lage en 3D modell av en campingvogn. Denne er sådan virkelig en "blinged-up" og jentete versjon :p Denne er som alt annet jeg lager bygget opp ved hjelp av stiv kartong som igjen er kledd i Bazzill. For å lage vinduene og dørene har jeg brukt dies fra Spellbinders som så er svertet med Distress ink. Hjulene har jeg laget av chipboard som er kledd i Bazzill.




Hjerte og nøkkelpynten i tre er fra Santoro og metall lenkene er fra Tim Holtz. Blomstrene som er brukt er fra Papirdesign og Storyteller. Sommerfuglene er dies fra Marianne design. Remsen med bling på sidene av campingvognen er fra Edelweiss.



For å lage draget på campingvognen har jeg brukt grillpinner i tre og har festet fast chipboard hjul fra Storyteller.


For å lage takluken på campingvognen laget jeg en "eske" og festet fast en tilpasset gelatinplate for å simulere "glasset". Håper at dette prosjektet gav dere en litt sommerlig følelse, selv om den gode norske sommeren virker å bli noe fraværende i år dessverre. Det er da ihvertfall veldig godt å ha en så god hobby som scrapping er i denne inne-sommeren :) Happy scrapping <3

                                                     - Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar