torsdag 9. juli 2015

Boks til strikkepinnene.

Hei.

Jeg har laget en boks som jeg skal gi til min flinke og strikkeglade bestemor. Hun er alltid så snill og strikker både til barna og meg. Så jeg har pyntet en Pringles-boks som hun kan samle strikkepinnene sine i.

 
Papirene jeg har valgt å bruke er fra Kaisercraft. Arket jeg har brukt er fra serien Betsys Couture - A-line. I tillegg har jeg brukt en bred blonde i samme toner som mønsterarket.
 
 
 
I tillegg har jeg valgt å ha på en tekst fra et stempel fra Kort og Godt.  De har så utrolig mange flotte tekster. Det jeg har brukt her er fra stempelplaten M-265.
 
 
Blomstene jeg har brukt er fra Prima Marketing. Rundt teksten har jeg brukt en dies fra Joy!. Ved blomstene har jeg brukt en  dies fra La-La Land.
 
Håper du fant litt inspirasjon, og har du sjansen så ta en tur innom Scrapomania. Der er bare så utrolig masse flott nå!!
 
Kos deg!!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar