torsdag 11. juni 2015

LO

Hei alle sammen!

Tenkte å vise dere en LO jeg har laget av datteren min, Lykke. Her har jeg brukt mønsterark fra KaiserCrafts "Oh So Lovely Collection". Har brukt stensil fra TWC "Mini Chevron" og Modeling Paste. Stempelet med med skriften er fra Hot Of The Press "Delicate". Brukte den store "Circle Flourish" fra Blue Fern til å ramme inn bildet. Denne har jeg tatt på glitterlim i gull.



Har lagt på blonde fra Prima under bildet og pyntet med en del blomster for å få ekstra ramme rundt bildet og en mere 3D effekt. Har også brukt rubons fra Tim Holtz og et lite søtt fuglebur i metall. På tittelen har jeg brukt Thickers "Gardenia" og "Alpha Stickers" fra Theresa Collins. For å balansere LO'en har jeg i ene hjørnet dekorert med en nydelig ramme fra Prima Resins. Rundt omkring har jeg pyntet med "Gems" fra Marianne Design. Alt har jeg kjøpt hos Scrapomania på Moa :-)



Ønsker dere alle en fin dag videre :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar