onsdag 1. april 2015

You had me at hello

Hei på dere :-) 

I dag har jeg lyst å vise dere en LO jeg har laget av gutten min, Filip. Bildet ble tatt i fjor sommer og har lagt i bunken min og ventet på den rette anledningen. Har brukt mønsterark fra Kaiser Craft "Shine Bright Collection" og "On Stage Collection".


På denne LO'en har jeg brukt Sort Gesso på stensilen "Basket Weave" fra Prima. Har brukt diverse washi-tape og bånd fra Tim Holtz. Klypa som er festet på bildet er også fra Tim Holtz.


Har dekorert litt med "Cork Shapes" fra Theresa Collins og "Mambi Sticks" fra Me and My Big Ideas. Ordet "Hello" i tittelen er fra Heidi Swapp's Wood Veneer Shapes. Synes det ble sikkelig kult med lyspæra og lysbryteren fra Prima Junkyard Findings. Har også pynta med "Door Signs" fra Prima Shabby Chic Treasures.

Ha en fin dag :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar