søndag 1. mars 2015

omkledd kaffeboks..

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere en omkledd kaffeboks.. Denne boksen var jeg så heldig å få når jeg var på Sylteskolen på scrappekveld her en søndag.. og den fikk kledd seg i deilige Maja ark... :D 


Og blomstene du ser (de store hvite) er fra ett Prima"bånd", swirls stanset ut med dies, glassperler og crystals fra Prima.. Rundt kantene har jeg svertet med distress.. 


Blomstene (som selges i bunter i butikken) har fått litt ditress på kantene for å så blitt sprayet med glimmer mist pearl.. 


Perleraden er fra ett tidligere prosjektkit og blondene vet jeg deserre ikke helt hvor jeg har fra.. 


Denne var veldig enkel å lage, limte på del for del og bare koste meg glugg.. 

Så stikke en tur innom butikken på Moa i Ålesund, eller hopp inn i nettbutikken Scrapomania.no.. skal love deg.. verdens beste godtebutikk, og innholder ikke eneste kalori.. :D :)

Klem fra LindaSS




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar