tirsdag 10. februar 2015

Bursdagslayout -Blue fern

Heisann.
Her er enda en layout som jeg har laget med mønsterark og chipboard fra Blue fern. Du finner et godt utvalg av disse produkta hos scrapomania.
Mønsterpapira er blitt favoritt her i huset -Jeg elsker at de er i tykk og god kvalitet -noe som gjør at de f.eks tåler mye spraying og pasta uten at de blir så bølgete.

Jeg har brukt bakgrunnsark fra Blue fern, og i tillegg har jeg klipt ut pyntedetaljer fra samme serie. Jeg liker å mikse papirutklipp med blomster, bånd og annen scrappepynt.

Chipboardrammen fra Blue fern har jeg først malt hvit med hvit gesso, før jeg hadde på Stampendous frantage embossing. Jeg har også pyntet den med hvite halvperler.

Spør gjerne dersom det er noe du lurer på.

Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar