fredag 5. desember 2014

5. Desember

5. desember betyr at det er klart for å åpne kalenderluke nummer 5!

På dette kortet har jeg brukt et ferdigfargelagt stempeltrykk. Og bare gled dere, så utrolig mange fine trykk er på vei inn i butikken. Bak motivet har jeg en Doilies.


Snøkrystallene er en La-La land die. Den er utsolgt i nettbutikken, men det er fortsatt en igjen i butikken på Moa. Det har også kommet inn to fine die set, fra Echo Park. Til å lage snøen har jeg brukt denne. Den har en spissere tupp, litt lik som på Zip Dry limen, og er dermed lett å lage små detaljer med.
Snøen har også fått litt glitter på seg. Denne gangen valgte jeg å brukt både stickles glitter, og den fine "penslene", Zig glitter marker
Zig glitter marker brukte jeg også på selve motivet. 



God Jul er stanset ut med en die fra Scrapmagasinet
Diesen som jeg har brukt til pakkene er dessverre utsolgt, men nå har disse kommet inn og de er vel kanskje vel så fine. Sizzix har ogås en pakke die, som du kan finne her

Til å stanse ut selve kortet har jeg brukt dies fra Life Style Craft
Mønsterpapiret er fra Papirdesign, i tillegg har jeg brukt ensfarget kartong i tre ulike farger.



For å lime det hele sammen har jeg brukt et av mine absolutt favoritt produkt, og et av de produktene jeg overhode ikke klarer meg uten, nemlig - Zip Dry.
Har du ikke skrevet ferdig ønskelisten din ennå, vil jeg absolutt anbefale å føre opp en pakke eller mange med Zip Dry lim
Kanskje ikke så utrolig spennende, men et absolutt må ha produkt for en screpper. Man kommer jo ikke så lange uten lim.
Jeg har aldri vært glad i flytende lim, og var egentlig ganske uinteressert i å i det hele tatt skulle prøve denne limen. 
Men nå klarer jeg meg altså ikke uten. Ingen lim er i nærheten så god. Den er lett å påføre, og man har mulighet til å skyve på det man skal lime for å få det beint, tørker fort og krøller ikke papiret. Bør testes!

Ønsker dere en fantastisk førjul tid.
Klem fra Stine. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar