søndag 21. desember 2014

21. Desember

21. Desember og vi har kommet til den siste søndagen i advent. 
Tiden flyr av sted, og det er kun få dager igjen til jul. 
Bak dagens luke her på bloggen, har jeg laget to kort med ark fra Pion Design
På begge kortene har jeg denne gangen valgt å bruke arket i seg selv som motiv. 


Jeg har lagt et tynt lag med denne glitter pennen enkelte steder på motivet. 
Det samme har jeg også gjort med God Jul, som er stanset ut med en die fra Scrapmagasinet

Snøkrystallene er stanset ut med en die fra Joy, og en Martha Stewart punch. De har fått et lag med dette glitteret. 
De grønne blada bak blomstrene er fra Magnolia


Teksten er et stempel fra North Star Stamp. Du kan finne det på butikken



Her har jeg laget et flaskekort. 

Hullet stanset jeg ut med en Lifestyle Craft die
 God jul er stemplet med et stempel fra Kort og Godt


Ønsker dere alle en riktig god søndag. 
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar