lørdag 13. desember 2014

13 Desember

Hei.

Da er vi kommet til 13 Desember og det er igjen min tur å få "åpne luken". Et Julekort fra meg:



Her har jeg brukt papirer fra Papirdesign. Motivet er fra Kort&Godt. Doilien er en dies fra Prima, og lyktestolpen er en dies fra Marianne Design. Disse har fått et godt lag med gullglitter. Jeg har brukt dette fra Deco Art.


I tillegg har jeg brukt julestjerner fra Storyteller, små hvite snøkrystaller fra Joy! og kristorn er stanset ut med en punch fra Martha Stewart.


Tekststempelet på tag'en er fra Staz.

Om du vil se mer av kortet finner du det i Scrapomaniabutikken på Moa.

Ønsker deg en flott 13. Desember.

Klem fra Marie. 

1 kommentar:

  1. Nydelig julekort du har laga :)
    Lurte på om dei har inne det søte stempelet her i butikken no? Har veldig lyst på det! :)
    Klem Nina E

    SvarSlett