mandag 10. november 2014

Gaveboks

Heisann :-)

Jeg har det med å samle på forskjellige bokser som jeg kan male eller kle med papir og gi i gave. Til farsdagen laget jeg en gaveboks til pappaen min. Det er ekstra koselig å gi en hjemmelaget gave til dem man bryr seg om, og oppi boksen kan man putte forskjellige godsaker eller en annen liten oppmerksomhet. Siden min far er veldig glad i sjokolade, tok jeg masser av favorittsjokoladene hans og la det oppi cellofanpapir, og puttet det i denne boksen.


Denne boksen har jeg dekt med Gesso, videre har jeg tatt på litt Distress ink, Evergreen Bough. Har dekorert rundt boksen med diverse blondebånd kjøpt på Scrapomania på Moa, samt Pearl String både oppe og nede.



Jeg har brukt mønsterark fra Bo Bunnys Starcrossed Collection, som forøvrig er å få tak i på Scrapomania-butikken på Moa. Jeg har distresset kantene og svertet med Distress Ink, Vintage Photo. Har lagt på en Kaisercraft Crochet Doilie over mønsterarkene. Denne har jeg malt med Gesso og Distress Ink, Vintage Photo. Har også brukt Gesso på fugleburet i chipboard fra Kaiser Craft, samt at jeg tok litt glitterlim på. 


Har pyntet med en bartecharms fra Marion Smith Design og litt forskjellige blomster her og der. Den store blondeblomsteren er fra Prima og alt er å få tak i på Scrapomania. Hadde en metalclips fra Prima i ene hjørnet og bokstavene er Tim Holtz Label Letters.

Klem fra Tanja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar