onsdag 26. november 2014

En LO av Pus

Heisann :-)

Her kommer en LO som jeg har laget for en kollega av meg.


For å fremheve fargen i Göstas pels har jeg valgt mønsterark fra Maja, Coffee in the arbour og Kaiser Craft, Teddy Bears Picnic Collection. Har brukt stensil fra Tim Holtz, Dot Fade med svart gesso samt at jeg har brukt litt hvit gesso her og der. Har lagt jute under bildet og tatt på litt forskjellig bånd og blonder.


Siden Gösta gjemmer seg bak noen blad på bildet har jeg valgt å pynte med en del blomster og blad på LO'en. De lekre blad-diesene er fra La La Land. Har ellers pyntet med charms og perler. Den søte kattepoten bak gjerdet er fra Melissa Frances og "Gösta" er skrevet med Thickers som jeg har hatt litt glitterlim på.

God scrappelyst :-)

Klem fra Tanja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar