lørdag 18. oktober 2014

Spesielt til deg

Hei!

Et bursdagskort fra meg idag i vintagestil:



Jeg har brukt kraftkartong som base og mønsterark fra Kaizercraft - 365 Days Collection.
Motivet er fra et klipperak fra Pion Design. Jeg har rufset alle kantene på kortet, og svertet dem med Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo. Teksten "Spesielt til deg" er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Rammen er dies fra Spellbinders

Jeg har pyntet med ulike blomster og under bilde har jeg  brukt en doilie og osteklut svertet med distress Ink. Nedenfor motivet har jeg lagt to nydelige bånd. Dette i creme med folder og dette fantastiske blondebåndet med perler. Dette falt jeg bare så fullstendig for og syns det var bare så nydelig til resten av kortet. Det skinner så fint av perlene (noe som desverre ikke viser så godt på bildet.) For å ta igjen litt glansen i blondebåndet valgte jeg å embosse det ene hjørnet litt. Her har jeg brukt dette embossingpulveret fra Stampendous - Spoonful of Embossing Powder and Elements - Snow. Dette er bare sååå fint. Trenger ingenting annet enn dette og varmepistol. Varmer fra undersiden så smelter det sammen og glitteret limes fast uten å drysse. 

Jeg har også valgt å ha med en liten tag som jeg har stanset ut med Sizzix Framelits / Tim Holtz Tag Collection. Her er det 8 tag i pakken i flere størrelser. Veldig fine tags og perfekt til det meste. Har brukt de masse både til kort som her og gavelapper. Her har jeg pyntet tag'en med blondebånd og en charm av et lite hjerte.


Håper du fant litt inspirasjon, og at du får en kreativ og hyggelig helg videre!!

Hilsen fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar