søndag 5. oktober 2014

Sommerminner

Heisann :-)

Denne gangen ble det en LO med tilbakeblikk fra sommeren. Et av sommerens blinkskudd ble av Vilde og meg når vi var i Rhodos i sommer. Tenkte med det samme på en barnebok jeg har lest til barna mine som handler om hvor glad mammaen er i barnet sitt, og kalte derfor LO'en opp igjen fra et sitat i den boken: "Til månen og tilbake igjen".


Brukte mønsterark fra Fabscrap til denne LO'en. La på litt biter her og der og brukte så stensil oppå der igjen. Først la jeg på modeling paste på en prikkete stensil fra Prima som jeg fann på Scrapomania-butikken på Moa. Jeg farget den etterpå med en blanding av litt glimmermist og akrylmaling for å få den rette fargen. Brukte også denne festlige stensilen fra Prima, her brukte jeg bare Distress Ink. Skyen av mønsterark er tegnet på frihånd og klippet ut. Ved skyen lot jeg det flyve en sommerfugl fra Prima Shabby Chic Treasures Resin.


La på en stripe med linstoff fra Canvas Corp og en blonde fra Melissa Frances. Pyntet med chipboard-gjerde som jeg har malt hvitt med gesso, og la på en del blomster, de store fra Prima og de små fra Joy. Bladene er dies fra Magnolia og tittelen er skrevet med Alpha Stickers.

Takk for titten og god scrappelyst :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar