lørdag 11. oktober 2014

Julekort

Hei Hei!

Jeg har laget et enkelt julekort med de nye julepapirene fra Papirdesign. Syns motivene og mønstrene er så nydelig i seg selv, at jeg følte for å vise mye av disse.


Mønsterarkene jeg har brukt er dette og dette fra serien Stille Natt. Rammen er en dies fra Spellbinders. Kantene er stanset ut med Edge Punch fra Martha Stewart. I tillegg har jeg pyntet med bånd og blonder, en gammel knapp og noen bær. Kristorn er en punch fra Martha Stewart. Disse har fått et lag med stickles - Frosted Lace. 


Innsiden er pyntet med samme mønsterark som fremsiden og med juletekst fra North Star Stamps som er kjøpt i Scrapomaniabutikken. 


Ha en riktig fin helg alle sammen. Her hos meg blir det nok litt mer julekort ved scrappepulten! :-)

Hilsen fra Marie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar