tirsdag 7. oktober 2014

Emobosset tag

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg gjerne vise dere en tag jeg har laget... og det hele startet med denne herlige embossingfolderen fra Spellbinders
 
 
Jeg startet jo helt enkelt med å embosse en tag fra Prima, klippet av kantene slik at jeg kun stod igjen med en firkant like stor som selve embossingfolderen..
 
 
Svertet over de embossede områdene med distress

 
Svertet også den andre tagen med distress

 
Brukte så 3D puter for å skape mer liv når jeg festet den embossede biten

 
En nøkkel fra Dovecraft, trefigur, fikk embossingpulver og distress på seg

 
Så var det bare å lime på pynten.. Jeg brukte blomster, halvperler og masse små glassperler fra Prima. Jeg har farget blanke glassperler med alkoholblekk.. du ser hvordan i denne you tube videoen jeg har laget, omtrent ved 13 minutter.  Jeg festet perlene ved hjelp av gel medium (jeg bruke soft gel medium for disse)
 
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar