søndag 14. september 2014

Tilda in the Garden.

Nok en helg er snart forbi. Dagene og ukene flyr.
Det hadde vært fint med flere timer i døgnet av og til. 

Jeg prøver alltid å snike med en tur innom screpperommet, når jeg får mulighet til det. 
Her er resultatet fra uken som har gått:


På dette kortet har jeg brukt et stempelet fra den nye serien til Magnolia, Pink Lemonade - Tilda in the garden.

Stempeltrykket er fargelagt med Copic Skecth Markers

For å stanse ut selve kortet, har jeg brukt en dies fra Go Kreate.
Papiret er fra Maja designRaspberries og Feel the grass.

Sommerfuglene er stanset ut med en dies fra Joy.
I høyre hjørnet har jeg brukt Vintage tagen til Magnolia.

Gratulerer er fra denne stempelplaten til Kort og Godt.


Ønsker dere en fin søndag. 
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar