onsdag 16. juli 2014

Kort med tag.

Hei hei.

På denne tiden av året er det en del bursdager her hos oss, og jeg har laget et bursdagskort med tag i:


Her har jeg brukt papir fra Inkido. Dette heter Beautiful Memories - Beautiful Beige. Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. De flate blomstene er funnet nederst i blomsterkassen min og jeg aner ikke hvor de kommer fra. Rosene har jeg plukket i disken på Scrapomania og er å få kjøpt i bunter. Jeg har pyntet med halvperler fra Melissa Frances.



På innsiden av kortet har jeg pyntet med samme papir som fremsiden. Her har jeg laget en lomme med plass til tag'en. Jeg har stanset ut sommerfuglene med en die fra Joy! Her har jeg stemplet to små tekster. Disse er begge fra to ulike stempelplater fra Kort og Godt.


Tag'en er tatt fra Tag Pad fra Prima. Denne har jeg bare kuttet til i passende størrelse, pyntet og svertet. Klar til en personlig liten gratulasjonshilsen.

Ønsker deg en fin og kreativ dag!

Hilsen fra Marie. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar