lørdag 5. juli 2014

To varianter fra samme dies

Hei alle sammen... 

Nå på denne herlige sommerlige lørdagskvelden vil jeg vise dere litt av min lek med den herlig diesen fra Sizzix som du finner her... 

Som du ser har jeg laget to varianter... og kost meg skikkelig... Dette er en av de diesene som du aldri kommer til å angre på... Tenkt deg bare til jul, til de smågavene som er så bøy å gi til f.eks. jul... til venninnen med litt deilig sjokolade i... til de med en helt ny baby som en liten babykommode og liten smokk skjult inni.... åååå mulighetene er bare uendelige... og jeg gleder meg til å bruke denne masse masse masse..... 



Den første er den med skuffene... her har jeg brukt litt resteark som jeg hadde, gjort det helt enkelt og fulgt stegene som du ser på bildet under her... Som du også ser så har jeg laget skuffene litt ut fra arket.. for å gi litt mer dybde... så var det bare å legge litt småtterier i skuffene.... 


Min andre variant er den litt mer kliss og klin varianten... hehehe... og det er jo så gøy.. du trenger ikke bruke samme farger som meg, bare pass på at de harmonerer naturlig.. 



Jeg har brukt litt glazing for å tynne ut fargene på silksmalingen, for å gjøre den mer gjennomsiktig.. Etter å ha malt over hele, og tørket litt, sprayet jeg litt stempelrens over og tørket med en våtserviett.. Så var det igjen tur for en runde med de samme distressfargene.. til slutt litt skrift med grå archival... 

Og under her ser dere mine to varianter helt ferdige... moro ikke sant... 
 
 

Papiret jeg har brukt på fremsiden på denne under her er fra Prima, blomstene har fått brun sverte og mistet med tea fra bloom mistene... (litt gullaktig).. så litt metallpynt og noen få perler... (jeg bare elsker perler)
 



Da håper jeg du fant litt inspirasjon på denne herlige lørdagskvelden.... og nyt sommeren..... 

Klem LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar