søndag 22. juni 2014

Kort med Pion-papirer.

Hei hei.

Nå har Scrapomania fått inn den nye nydelige serien til Pion - My Precious Doughter. Hele serien er bare så utrolig fin. Nydelige farger og herlige motiv. Jeg har laget to kort av denne serien.



Her har jeg brukt dies fra Marianne Design til rammen. Motivet er klippet ut fra klippeark i samme serie. Snurreblomster fra Kort og Godt, roser fra Storyteller og de to andre er plukket fra krukkene i butikken. Her finner du masse flotte blomster. Jeg har pyntet med perlestreng og limt på en perle i snurreblomsten. Halvperler fra Melissa Frances i hjørnet. Teksten er fra Kort og Godt. Denne stempelplaten finner du her. Stempel M-205. Synes disse mønsterpapirene er så fine i seg selv at jeg følte jeg måtte vise disse uten for mye stæsj. 

Her er det andre kortet jeg laget med samme Pion-serie:




Her har jeg brukt motiv fra samme klippearket som på det forrige kortet. Litt større bilde denne gang. Den lille rammen med tekst er fra samme ark. "A daughter will fill your heart with unending love" Nydelig? Jeg falt pladask. Jeg har pyntet med blomster og blad. Resinfjæren er fra Prima, og disse finner du her

Håper du får en fin fin søndag!

Hilsen fra Marie. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar