lørdag 10. mai 2014

Månedens tag.

Hei på dere ;)

Her kommer månedens Tag`en min inspirert av mai tag`en til Tim Holtz.

Jeg startet med å dekke tag`en med Distress stain - Pumice stone -
sprittset vann på for å få litt liv før jeg tørket den med varmepistolen.
Deretter brukte jeg Distress ink - Walnut stain - igjennom Doily stensilen til Tim H.
Tok også litt Distress ink - Fired brick - igjennom TH stensilen Dot fade.
Det for å ta igjen litt av det røde i papiret jeg brukte på " flisene ".
Papiret jeg brukte var fra en 8x8 pad fra TH jeg hadde liggene.
Etter at jeg hadde funnet fram de tingene jeg ville bruke på tag`en min, kuttet jeg
passende "fliser" av Grungeboard fra Tim Holtz.
Her er en liste over de herlige tingene jeg brukte på min tag :
- Metal adornments - Arrows
- Wishbones
Alt fra Tim Holtz Idea-ology.

 Helt på tampen av denne lørdagen
så ønsker jeg dere fortsatt en riktig
god helg videre ;)
Klem
fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar