fredag 23. mai 2014

LO - Med solbriller på

Heisann :-)

Her kommer enda en LO fra meg, denne gangen av storejenta mi Thale. Synes hun var så flott i de mintfargede solbrillene og valgte å la denne fargen være gjennomgående i hele LO'en.
 
Papiret jeg har brukt er Kaisercrafts Base Coat Collection og Bundle of Joy Collection. Jeg begynte med å legge litt gesso i bunnen. Deretter brukte jeg Distress Ink (Evergreen Bough) på denne kule Tim Holtz stensilen. Tok og spraya noen dusjer med Primas Color Bloom Vintage Metal Vintage Coal og stemplet etterpå med dette stempelet. Sydde for hånd med litt hamptråd og pyntet med blonder, bånd og Tim Holtz Film Strip. Brukte også et par buttons fra Magic Monday, synes de var litt festlige til denne LO'en.
Synes skiltet med "bliss" fra Prima Shabby Chic Treasures var midt i blinken til LO'en min, og disse chipboardbokstavene fra Basic Grey matchet helt perfekt. Alt er kjøpt på Scrapomania på Moa.
Jeg brukte litt blomster i samme fargetone som resten av LO'en og rammet inn Crochet Icons-tagen fra Prima med denne nydelige rammen fra Prima Antique Resin.

Takk for titten og ha en fin dag videre alle sammen :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar