fredag 30. mai 2014

Kort med Maja Design papirer

Hei på dere.

Tenkte å vise et kort jeg har laget med de nydelige papira fra Maja Design:


Her har jeg brukt dette papiret fra Maja Designs serie Vintage Autumn Basics. Motivet er stanset ut med en dies fra Spellbinders. Swirlen er stanset ut med en dies fra Sizzix. Denne har jeg pyntet med halvperler. Jeg har også brukt blonde og blomster. Herher og i krukkene i butikken finner du blomstene. 60-tallet er thickers fra American Crafts. 



På innsiden har jeg pyntet med samme mønsterark som på fremsiden. Samme blonde, og borden oppå blonden er også klippet ut fra dette arket. Her har jeg også laget skrivefelt med oval dies fra Spellbinders. 




Håper du fikk litt inspirasjon og at du får en fin-fin dag!!

Hilsen fra Marie. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar