lørdag 3. mai 2014

GutteLO

Hei på dere :-)

Forrige helg var jeg på scrappetreff på Hotel Union i Geiranger og dere må vite at jeg koste meg. Jeg deltok på en skissekonkurranse med denne LO'en av gutten min Filip, og jammen og det så vant jeg også :-) 

På denne LO'en brukte jeg ark fra Prima Cartographer Collection som er å finne på Scrapomania-butikken på Moa. Videre så måtte jeg bare prøve min nyinnkjøpte sorte Gesso, og synes denne stensilen fra Prima gav et skikkelig kult trykk. Jeg brukte litt bånd, knapper og eyelets for å hente igjen det oransje fra Filips jakke.

Dekorerte med noen knallkule metallpiler fra Tim Holtz som jeg fant på Scrapomania-butikken, samt litt rubons som også er fra Tim Holtz. Brukte også Tiny Text Stickers som ser ut som Dymo, fra Cosmo Cricket.

Tusen takk for titten og ha en fin dag :-)

Klem fra Tanja

1 kommentar:

  1. Herlig LO! Ikke rart at du vant med denne :)
    Jeg tenkte jeg skulle være med på aprilutfordringen siden fristen var 4. mai, men linken er lukket?
    Bidraget mitt ligger her http://turidspapirpuslerier.blogspot.no/2014/05/konfirmasjon-2014.html

    SvarSlett