fredag 16. mai 2014

Fargerik LO

Hei på dere :-) 

I dag vil jeg vise dere en LO som jeg laget på sist treff i Geiranger. Det var en oppgave der vi skulle lifte Yasmin Tölche, og her er min løsning på den utfordringen:
 Jeg brukte Modeling Paste og denne Prima-stensilen i bunnen, noe av trykket farget jeg med gul Distress Ink for å fremheve det mer. Tok også å dusjet litt gul og rosa på LO'en med Distress Marker Spritzer før jeg stemplet bakgrunnen med dette stempelet. Jeg brukte enda et par stensiler med rosa og rød Distress for å hente igjen fargene som jeg har brukt i noen av blomstrene. Mønsterarkene jeg har brukt denne gangen er fra Graphic 45 sin By The Sea Collection. Synes at diesen fra Spellbinders laget en perfekt ramme til dette bildet av min eldste datter Thale og min nest yngste datter Lykke. Jeg tok å markerte rammen med litt Distress i kantene og la over Glossy over det hele. Tittelen er skrevet med denne glitrende Thickers'en.
De søte fuglene oppe til høyre for bildet er rubons fra Tim Holtz og Havperlene er fra Papirdesign. Det ble en skikkelig fargerik sak til slutt, og jeg hadde mye morro og litt hodebry med å lage den. Kjekt å måtte strekke seg litt utenfor komfortsonen av og til ;-)

Ha en fin helg og 17. mai feiring folkens :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar