tirsdag 29. april 2014

Ta vare på livets øyeblikk

Hei alle sammen
 
I dag vil jeg vise dere ett kort jeg lagde på treffet i Geiranger i helga... og inspirasjonen fikk jeg fra en oppgave med årets farger som tema.. og resten av inspirasjonen hentet jeg fra teksten på metallpynten
"capture life's moments"
--- ta vare på livets øyeblikk---
 
 
Selve kortet er laget med to stk prima tags, fremsiden har fått maling og mist på seg og inni og bak kortet har jeg brukt papir fra FabScraps...
 
 
Bakgrunnen på fremsiden har jeg laget ved hjelp av maling, mister og spritzeren fra Tim Holtz.. Jeg har sprayet med vann, tatt på maling, mistet litt, tatt på litt Art Anthology og brukt spritzeren til å blåse rundt misten og fargene... Jeg har gjort dette i flere omganger og tørket i mellom.. for å oppnå mange sjatteringer... veldig moro og veldig lett teknikk for å lage enkle og stilige bakgrunner..
 
Jeg har også brukt diverse metallpynt fra bl.a. Prima og Tim Holtz (teksten)
 
 
Jeg bare elsker hvor herlig dette papiret ble når man lagde kort i denne størrelsen..
Papiret heter Lighthouse 2 fra FabScraps
 
 
Og så ikke glem at denne uken er det store feiringer på gang hos Scrapomania.no, og i dag gjelder følgende tilbud:
20 % rabatt på alt av medium og mister og distress paint,
Alle som handler med oss denne uken er med i trekning av et gavekort på 750,-
(dette gjelder i den fysiske butikken på Moa i Ålesund)
Velkommen innom
 
 
Og med inspirasjonsteksten min ønsker jeg dere en flott dag, om det er i solskinn eller regn så husk å ta være på livets øyeblikk... de kommer aldri igjen...
 
Klem LindaSS
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar