onsdag 9. april 2014

Konfirmasjonskort til en jente

Heisann :-)

Som inspirasjon til månedens utfordring har jeg denne gangen laget et konfirmasjonskort til en jente. Brukte Papirdesigns Forventning som mønsterark på dette. Siden jeg ikke er så veldig god på å male og fargelegge stempler så brukte jeg et ferdigtrykt et, Silver Fairy fra The Hobby House. Slike finner dere mange av på butikken på Moa. Jeg tok å skar ut et identisk bildetrykk, tok på glitterlim på vingene, og la på 3D-puter og festet det inne i denne nydelige rammen fra Prima Shabby Chic Treasures. Under det hele hadde jeg på osteklut.
Jeg knyttet en sløyfe og festet på en bukett med blomster oppå, samt en liten glassflaske fra Maya Road som jeg har fyllt med Glamour dust. Punchet ut noen søte sommerfugler som jeg har latt flyve fra buketten og opp etter rammen, disse tok jeg glossy på for å fremheve dem litt ekstra.
Inne i kortet har jeg klippet ut et hjerte som jeg har festet slik at midtdelen står litt ut fra, dette for at det skal kunne rulles en pengegave og puttes inn der. Se søte sommerfuglene som flyver rundt hjertet er fra Kort og Godt. Stempelet som jeg har brukt både på innsiden og utsiden er også fra Kort og Godt. Dette finner du på Scrapomania på Moa.
Håper dere ble inspirert:-)

Klem fra Tanja

1 kommentar:

  1. Nydelig kort ! Lekkert papir , ramme og motiv. Flott pyntet.

    Torill

    SvarSlett