tirsdag 22. april 2014

Canary love

Heisann. Håper alle har hatt ei fin påske! Det har ihvertfall jeg hatt, -ei super påske i strålende sol. Bedre kan det ikke bli! :)
Jeg har laget kort igjen. Denne gangen med Saturated Canary stamp -Canary love.

Jeg har brukt mønsterpapir fra papirdesign. 

Det lekre stempelet Canary love, har jeg fargelagt med distress reink og distress markers

Diesen jeg har brukt her er Marianne design -Craftables -Birds silhouette. Jeg har hatt litt stickles frostes lace på bladene.

Her har jeg brukt La-la land Die -Birthday Flag. Denne likte jeg skikkelig godt!! :) Er den ikke lekker? 

Nå skal jeg begynne å pakke sammen scrappesakene så jeg er klar for å reise til Geiranger på scrappetreff i helga. Det skal bli så kjekt! 
Ha ei riktig fin uke!

Klem fra Rannveig Kjemphol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar