torsdag 20. mars 2014

Notatblokk i ny prakt

Hei.

Jeg er avhengig av notatblokker, og spiralhefter ligger ofte fremme her hos meg. Disse er jo ikke akkurat så veldig inspirerende eller hyggelige å se på, så jeg har laget min litt koseligere versjon av et helt vanlig og nokså kjedelig spiralhefte.


Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design. Motivet er fra et utklippsark fra Kort og Godt. Mange nydelige vintage bilder og tekst på ett og samme ark. Kantene har jeg svertet med Distress Ink Vintage Photo. Bak motivet har jeg lagt en hjertedoilie. Den gjør seg godt i bakgrunnen og med litt svertede kanter får den litt vintage-preg over seg sammen med resten. Swirlen er stanset ut med en die fra Sizzix og pyntet med halvperler fra Storyteller. Blomstene er også bl.a fra Storyteller. Under bildet har jeg lagt en herlig blonde fra Kort og Godt. Tekststripen oppå blonden er fra det samme mønsterarket fra Maja Design. Bokstavene er label letters fra Tim Holtz idea-ology


Da er ihvertfall notatblokken min litt hyggeligere å se på når den ligger fremme og slenger i tide og utide ;-)

Ha en fin-fin dag dere!

Hilsen fra Marie.


1 kommentar: