mandag 31. mars 2014

Mars tag

Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg vise dere min Tim Holtz inspirerte marstag... og denne var virkelig gøy altså..
 
 
Jeg startet med å stemple stemplene mine fra Tim Holtz, platen heter Fairytale Frenzy, med forskjellige distress inks i brun, gul og Orange, deretter brukte jeg en tørr ink applikator (ren svamp) og duset trykket ut.. Neste steg var å bruke den brune distress inken og sverte kantene og inn på trykket, tørket og mistet litt med vann for å få den effekten.. 
 
Mitt neste steg var å bruke den herlige spritzeren fra Tim Holtz igjennom en stensil fra TCW, jeg brukte en brunfarge som var lik den jeg hadde på kantene.. Har du ikke spritzeren eller tusjer som passer kan du også bruke en mist til dette, hold bare misten langt unna for å få den duse effekten.. Settene du finner her innholder farger som passer til det meste..
 
Metallplaten fikk distress pain rusty hinge på seg, litt stifter og så litt hyssing fra Tim Holtz irundt tagen..

 
Da håper jeg du fant litt inspirasjon og kanskje har du lyst å prøve deg på din egen tag...
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar