torsdag 27. mars 2014

Kort med nyeste Pion papirer

Hei.

Idag har en av mine beste venninner bursdag, og i den anledning har jeg laget et bursdagskort med de nyeste papirer fra Pion - Shoreline Treasures. Så utrolig fine alle sammen.


Her har jeg brukt to mønsterark fra denne serien. Dette og dette. Nydelige farger, motiv og mønster på hele serien. Kortet er brettet slik at det åpnes på midten. Motivet er stanset ut med en dies fra Go Kreate. Denne har jeg rullet litt i det ene hjørne slik at mønsteret på baksiden skulle vise, og blomstrene blir liggende inn mot kanten. Festet med 3d puter for å få dybde. Bak motivet har jeg brukt en doilie. En liten tag har også fått plass bak motivet. Her er det påstemplet en tekst "Det beste i livet er gode venner"


Blomstene er fra Storyteller. For å pynte litt ekstra satt jeg på noen perlerader kjøpt i butikken på Moa. Disse er superfine og kan klippes opp og bøyes slik man vil. Pynter opp litt ekstra. Bokstaven til bursdagsbarnet måtte med. Her har jeg brukt thickers fra American Crafts. Sommerfuglene er klippet ut fra dette. Disse har fått litt ekstra glans med litt glossy accent og noen små perler i sølv. Det nydelige båndet med blomster er fra Marianne Design. Dette er å få kjøpt i butikken på Moa. Der er det også kommet inn påfyll av de doble bånda i krem, rosa og grått. Nydelige!!


Innsiden av kortet får tre sider siden jeg har brettet det på midten. Her har jeg laget et skrivefelt på midten med god plass til en personlig hilsen. 


Her har jeg stanset ut hjørnene med en punch fra Martha Stewart. Treet og den lille teksten "Hjerteklem" er fra denne stempelplaten fra Kort og Godt. Teksten med "Gratulerer" er en gnikkis (rub-on) fra Staz. Denne finner du her. Håper du likte kortet mitt, og at du får en fin og kreativ dag videre :-)

Hilsen fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar