fredag 28. mars 2014

Kort med Penny Black- stempel

Her er et nytt kort fra meg i kveld.
Jeg har brukt det supersøte stempelet Sweet Day fra Penny black og mønsterpapir fra Pion design.


Stempelet har jeg fargelagt med distress markers og reinks. "Love-skyen" er en metallbinders fra prima. Scrapomania har fått inn flere forskjellige pakker med disse artige bindersene med forskjellige ord og motiv.
You`re my sunshine-merket med heklet kant er også en nyhet fra Prima. Disse kommer også med forskjellig tekst og i mange farger. 
Til høyre på kortet har jeg brukt denne fantastisk skjønne magnoliadiesen. Jeg valgte å trykke ut forskjellig farge på bæra og stilkene. 

Jeg lager som oftest veldig enkle baksider på kortene mine.

Nederst på kortet har jeg brukt Sizzix decorative strip die -pleated ruffle.

Ha ei strålende helg! Her skal det nydelige vårværet nytes til det fulle!
Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar