søndag 30. mars 2014

En klem er den perfekte gaven.

Hei på dere ;)

I dag vil jeg vise der to sider jeg har laget i Dollhouse albumet mitt.
Dette er bare såå gøy å holde på med .
Her har jeg lekt meg med to av Julie Nutting dukkene,
Det er tre herlige sett med stempel og dies Julie Nutting har designet for Prima.
Den tredje herligheten Zoe fikk bli med meg hjem før helga.
Kan ikke sette igjen et hjerte vettø. hihihi ;)
Den første sida den med Gracie brukte jeg et papir fra
Papirdesign -ungdomstid- til bakgrunn .
Til kroppen og håret brukte jeg papir fra Julie Nutting
Til kjolen og støvelettene brukte jeg et papir fra 
Kort & Godt -Rapsodi blå-
ordene klippet jeg ut fra samme papiret.
Pyntet med div. blonder og perlebånd,resin -Topiary- fra Prima.
Den andre siden, den med Halie brukte jeg et papir fra
Bo Bonny til bakgrunnen. Kjolen er fra Papirdesign,
kroppen og håret fra Julie Nutting Buff paper pad.
Pyntet med div. blonder og perlebånd.
Resin fra Prima 
Inn i rammen limet jeg mirrored sheet fra Tim Holtz.

Solskinns klem
fra





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar