søndag 9. februar 2014

Winter Wonderland

Da er det ny måned, og det betyr ny utfordring hos Scrapomania. Denne måneden er temaet "vinter".
Det er kanskje ikke mye som minner om vinter ute nå. Selv har vi her i huset tilbrakt helgen utendørs, med vårrengjøring og våraktiviteter.
Her er mitt inspirasjonsbidrag til utfordringen, et shaker card.
 

På dette kortet har jeg brukt stempelet In the Snow Heart Tilda.
Stempeltrykket er fargelagt med Copic Sketch Markers

Alle arkene er fra Maja Design. 

Bak stempeltrykket brukte jeg en Doilies.

 
 Snøkrystallrekken er stanset ut med en die fra Joy. Både på snøkrystallene og på blomstene har jeg brukt glitter. På snøkrystallene har jeg også brukt blå bling.
Hjertet i bark er fra pirma.


Ha en fin søndag, og lykke til med utfordringen.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar