lørdag 8. februar 2014

LO vinter..


I anledning utfordringen vi har gående denne mnd, tema vinter, har jeg laget siden du ser over.
Papirene jeg har brukt er fra;
Frysetape
Gipsplage netting
Laget mister med Primary Elements pulver fra Mied media kitt,
sammen med Gum Arbic
Snøkrystaller fra Maya Road, dekt med Snow tex



Under har jeg laget en tag med Mixed media produkter fra butikk.
Embosset, sprayet og limt på blomster og elementer.




Til slutt vil jeg og vise en kalender jeg laget, måtte jo ha en selv og.
Her og er det masse lag på lag med stendiler, maling, spryer osv.



Hiv dere med på utfordringen, vi gleder oss til og se hva dere alle kreative lager.

Hilsen Cathrine SG

1 kommentar:

  1. Wow, den KALENDEREN ❤️❤️❤️ Den er bare noe av det mest fantastiske nydeligste lekkreste jeg noen gang har sett <3 <3 <3 Det er sånn jeg drømmer om å kunne lage, det er sånn jeg bare elsker å se på! Men, for en jobb det sikkert har vært <3 Masse fint, vil så gjerne klare noe som den tagen f.eks........ Vet ikke hvilke vansklighetsnivå det er, kalenderen er skyhøy...... Skal sende inn litt bestilling nå kjenner jeg, da kommer jeg litt på vei....hihi....kjøpe fikser jeg :)

    SvarSlett