onsdag 26. februar 2014

LO med smak av sommeren

Heisann!
Jeg lagde en LO av Lykke som lager sandslott på sist scrappetreff. Jeg brukte arkene fra Pion Designs Play Time, synes de var helt hærlige!!!
Hadde lyst at sanden på en måte skulle komme ut av bildet og utover LO'en, og med litt prøving og feiling så kom jeg frem til en dugandes blanding. Jeg brukte Glass Beads Texture Gel og Frantage Age Silver Argent og Vieilli Aged Ivory Embossing Enamel, dette blandet jeg med finkornet sand. Før det tørket la jeg litt småstein og konkylier utover sanden. Til tittelen brukte jeg Thickers og Tim Holtz Label Letters.
Til dekorasjon brukte jeg Vintage Bathtub Knobs fra Prima Junkyard Findings, samt en del rubons fra Fancy Pants.
Ha en flott scrappedag alle sammen!

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar