fredag 28. februar 2014

Just a thought away

I dag er det min tur til å legge ut her i bloggen.
Jeg har laget et kort uten så mye pynt denne gangen. Jeg syntes dette motivet er så nydelig i seg selv, så jeg valgte et rent og enkelt kort.

Mønsterpapira jeg har brukt er Pion designBlomsterpynten har jeg klipt ut fra dette arket.

Det herlige stempelet er Katy Sue -just a thought away. Jeg har fargelagt med distress reink denne gangen. Ramma er dies fra joy.

Jeg elsker banner-dies fra lifestyle!! Det er mange dies i pakken, i forskjellige fasonger og størrelser, så her finner jeg alltid en som passer. Jeg kan bare ikke få skrytt nok av disse!
Teksten er rub on.

Her er innsiden av kortet. Stempelet er fra samme plata som motivet. 

Ha ei strålende helg!
Klem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar