mandag 24. februar 2014

En regnfull dag

Siden det lenge etterlengtede regnet nå igjen har inntatt Nordvestlandet, følte jeg for å lage et motiv med denne søte paraplyjenta, Magnolia Tilda. Jeg har fargelagt med Copic Sketch Markers. Denne hvite pennen har jeg brukt til å lage prikker på paraplyen og hårbåndet.

 
Vimpelrekken og skyen er dies, som kommer i en og samme pakke fra Magnolia. På skyen har jeg brukt Glossy Accents. 
Alle blomstene finner du hos Scrapomania.
Stempelet med gratulerer er fra en stempelplate fra kort og godt.
 Arkene jeg har brukt er fra Maja Design.
 
Inni kortet har jeg pyntet opp med perler.
 

 
Jeg har også laget et posekort. Her har jeg brukt papir fra Pion Design, play time. De arkene jeg har brukt er Cute dress og Girls.
 Den lille tagen er klippet ut fra dette arket, mens sommerfuglen er klippet ut fra dette.
Nede i høyre hjørne og på tagen har brukt røde dots fra MME. Stempelet med gratulerer er fra denne stempelplaten fra kort og godt.
 
Kanten øverst på posen er punchet ut med en Martha Stewart punch.
 
 
 
Ha en fin dag alle sammen.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar