torsdag 27. februar 2014

Bursdags kort med Maja Design papirer

 
 
Hei alle sammen.
 
 
I dag har jeg lyst til og vise dere et kort jeg har laget med Maja Design papirer.
 
 
 
På forsiden så har jeg brukt papirer fra 6x6 tommer blokken.
Jeg rullet topp arket innover fra begge sider og monterte det med 3D puter.

 
Blomstene er fra mange forskjellige produsenter. De går i hvitt og off white.
Blomsterrankene har jeg bundet selv, jeg synes det blir litt mere liv i blomstene da enn hvis jeg limer dem på en og en.

 
Teksten er fra Scrapomanias egne design plater, denne er fra bryllups platen.

 
Denne dolliesen er fra Sizzix og jeg har brukt Stampedous embossing pulver.

 
Inne i kortet har jeg stanset ut dies fra Spellbinder og brukt stempel fra Kort og Godt.
 


1 kommentar:

  1. Himmel ok flott dette er;)) Blir helt satt ut;)))

    SvarSlett