torsdag 30. januar 2014

Kort til en jubilant.

Hei på dere!

Mitt navn er Marie, og jeg har vært så heldig å få bli en del av design teamet til Scrapomania. Det er jeg kjempeglad for og synes det er sååå spennende. Jeg bor i Ålesund sammen med min mann og to barn på 1 og 4 år. Jeg har alltid likt å holdt på med ulike hobbyer, og da særlig innen papir. Men det er først siste tiden at jeg har blitt helt hektet på scrapping og kortlaging. Synes det er så utrolig gøy!

Og her er det første jeg ønsker å vise dere:


På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra en BoBunny papirblokk.  Motivet av fuglen er fra samme blokken. Nydelige ark og mange i en pakke. Så passer de så fint sammen om man vil mikse mønster og farger.  Bak motivet har jeg brukt en doilie , og pyntet med perler. Blonden er fra Kort og Godt, og jeg synes den er bare så utrolig fin. Denne er også pyntet med perler. Rosene er fra Storyteller. Pynten i sølv ved blomstene er laget med en punch og tilbehør fra Epiphany Craft. Bak motivet har jeg laget en liten tag med jubilantens år på. Dette er thickers fra American Crafts og disse finner du her.  Tekststempelet med "Gratulerer" er fra Kort og Godt.


Ønsker dere alle sammen en kjempefin og kreativ dag!

Hilsen fra Marie.


1 kommentar:

  1. Så flott kort Marie. Så kjekt at du har blitt DT hos Scrapomania :-) . Takk for titten og jeg gleder meg allerede til neste kort :-)

    SvarSlett