onsdag 15. januar 2014

Januarkit

Da er vi endelig kommet frem til 15. januar...
jipppppppiiiiiii.....
og vi kan endelig vise dere det herlige prosjektkitet vi har planlagt til dere..
Denne runden har vi satt sammen ett skikkelig kosekit, nesten som ett eget lite fyrverkeri av muligheter.. herlig ikke sant..

Og her har du videopresentasjonen av kitet


Jeg har kost meg glugg med dette kitet, og jeg er langt ifra ferdig.. Under her ser du noen bildet av to prosjekter jeg har jobbet med... I videoen vil du i tillegg se en tag som ble til ved at jeg brukte rester (dvs. det vi eller ville kastet)...


I tillegg til kit har jeg brukt litt pynt, Bead Gel, Snow Tex (kanskje har du igjen fra tidligere kit) og noe annet småtterier... Alt ser du i filmen..




Og her har du videoen

 

Videre har jeg en liten video til, her glemte jeg nok å ta bilder av det ferdige prosjektet, men vil du se det så finner du det i butikken på Moa..

 


Denne tagen lagde jeg veldig enkelt...  På ene siden som du ser først her så sprutet jeg masse vann slik at det lagde dammer... Når jeg så mistet over med mistene jeg lagde av gum arabicen og pigmentpulveret så ble det slik som dette... Jeg tørket med varmepistol..


På andre siden har jeg smurt ett tynt lag med crackle painten, mistet over, krøllet litt og mistet mer... latt tørke.. Begge sidene har fått litt mod podge glitter på seg...


Da er det bare dere å begynne å glede dere til kitet lander i postkassen eller dere får hente i butikken..


Kreativ klem fra
LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar