fredag 31. januar 2014

Barnesko

Heisann!!
 Lenge siden sist... Har hatt en liten ferie fra scrappeverden di siste par mnd, men kommer nå sterkt tilbake etter en inspirerende helg på scrapomaniatreff nå i Januar.
Det blei det mest kreative treffet fra min side, på lenge;)

I dag vil jeg vise dere hva jeg laget til den ene oppgaven vi fikk.
(I denne konkuranssen vant jeg en liten premie også;)

Jeg har startet med en seks-kantet dies fra spellbinders som jeg bygde esken etter.
'Dørene' er creatable dies fra Marianne Design.
Skoene er laget med denne fantastiske diesen her. Dem er bare så skjønne;)
Har hengt opp små charms etter rosa silkebånd, en leke og en smukk.
Papirene er fra Inkido. Det stripede inni, er dette her, og her er det jeg har brukt på utsiden.
Inni esken har jeg dekorert med hjertesløyfer fra memorybox og blondedies fra spellbinders i toppen.

Sjekk di søte skoa da!!;)

Det var godt med en liten pause fra scrapping, men enda bedre å være tilbake igjen!

Mvh Kitt Jorunn;)




4 kommentarer:

  1. Å herrgud kor flott,Kitt Jorunn♥De skoa e sånn "må.ha" greie... ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Hvilke mål har du brukt?
    Smil fra Ane Lene

    SvarSlett
  3. Takker;) Har bare bygd esken etter di diesa som er linket til ovenfor Ane Lene;)

    SvarSlett