onsdag 2. oktober 2013

Snart jul. En julete LO i dag


Hei, i dag er det jeg Cathrine G som har laget bidrag til bloggen.
Jeg driver med litt gamle bilder av guttungen. Men bedre sent enn aldirg;-)

Har her brukt ark fra butikken, blant annet;

På bakgrunnen har jeg brukt Art Anthology sammen med stendilen fra Prima, og Fnhabarir

I tillegg ar jeg sprayet med Fireworks, som du finner i butikken. Pluss noen spryer jeg har laget med gelatos.
Blnigen er fra forrige gitt, bling on roll.
Så har jeg limt på noen kanpper jeg hadde fra før.

Har og brukt noen av papirtapene som du og finner i butikken.
Har og brukt noen rester fra rubons fra Tim Holzt som og er i butikken.



Under har jeg laget et sjokolade kort m lekkert julepapir som er i salg nå.
Blonder og blomsrer finner du og i butikken.



Minner og om kurset søndag 6. Oktober i butikken. Info finner du på facebook.
Eller ta kont på mail Cathrine.slenes@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar