torsdag 26. september 2013

Farsdag og jul

Hei alle sammen

 
I dag har jeg så lyst å vise dere to ting jeg har laget..

Og først av alt vil jeg vise dere en liten "gavepose" jeg har laget ved hjelp av herlige saker fra Tim Holtz og bittelitt Prima.. Fra TimH har jeg brukt diesen "in the bag" for å lage selve posen, papiret er kraft resist (samme som var med i ett tidligere prosjektkit), distress stain vintage photo, distress Gathered Twigs, RubOns numbers (også i samme kit som papiret), binders, Crackle Paint, Walnut Stains distress embossing powder and Prima klokke, ramme og håndtak på selve tagen.
Det meste av dette kan du finne i butikken på Moa eller i nettbutikken vår.. og er det noe som dessverre er blitt utsolgt så gi oss ett hint så bestiller vi inn så langt det lar seg gjøre..





Jeg hadde det kjempemoro med å lage denne og håper dere også får lyst å prøve...


Mitt andre prosjekt er en telysdorullholder... hihi... inspirasjonen har jeg faktisk funnet inne på forum scrappeglede på Facebok der Ann Kari har vært så snill å dele dette tipset med oss andre.. Så tusen tusen takk Ann Kari.. :D

På min har jeg her brukt Tim Holtz sin dies for snøkrystallene... er de ikke  herlige... Har også tatt på en blanding av frantage embossingpulver og holografic (det med masse herlige glitter) på disse... I tillegg har jeg brukt Hug Snug og perlesnor...
 



Så de var alt fra meg i dag....
ønsker dere alle en super kreativ og herlig høst..  

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar