onsdag 7. august 2013

Heisann Alle!

I dag har min kjære svigerfar bursdag! Hipp hipp hurra! En mann i sin beste alder og dagen ble selvflølgelig feiret med god mat og ca 1 kake til hver som vaskeekte Sunnmøringer vi er :)
Og i den forbindelse vil jeg vise dere kortet som jeg har laget til Annledningen.


Papirene jeg har brukt er fra Maja design og Pion, Syns de passet perfekt sammen :)
Gearsa, Klypen, og bokstavene er fra Tim holtz.
Jeg er så glad i Bartepunchen min og har dilla på å bruke den for tiden, synes den gir et så rent og fint inntrykk på kortet! 
Jeg bruker også veldig mye dies  og her har jeg bak bildet brukt Fancy postage stamps og tredd gjennom med hamp.
Knappen er en av mange som man får kjøpt i løsvekt i butikken .

Laget også en klokke som pynt på kortet av Gears og annet Stæsj fra Prima:)





Da avslutter jeg innlegget med å ønske en god kveld videre og håper at jeg bidro til litt inspirasjon hos noen :)

Klem Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar